خدمات پس از فروش یکتاصنعت

icon1
خدمات پس از فروش یکتاصنعت از مهمترین مشخصات محصولات آن است. زیرا محصولی قابل اعتماد است که علاوه بر کیفیت برتر، خدمات پس از فروش نیز داشته باشد. در این صورت اگر پس از خرید و استفاده، محصول دچار مشکل و یا عیبی شد، توسط نمایندگی های مرتبط، در اسرع وقت تعمیر، تعویض و بازیابی می گردد.

خدمات پس از فروش یکتاصنعت در ایام گارانتی

در ایام گارانتی، هرگونه عیبی که مغایر با استانداردهای ساخت دستگاه باشد و یا پس از راه اندازی، در قطعات دستگاه ایجاد گردد، به محض اطلاع، ثبت و نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد. لازم به ذکر است خدمات برق، فاقد گارانتی است.

در ایام گارانتی هرگونه آموزش، مشاوره و یا تغییراتی که به شرح فوق باشد، به صورت رایگان انجام خواهد شد. همچنین هرگونه تخطی از اصولی که منجر به آسیب دستگاه شود، دستگاه را از گارانتی خارج خواهد کرد.

آموزش عملکرد دستگاه

پس از فروش و ارسال محصول به کارخانه سنگبری، کارشناسان یکتاصنعت، جهت آموزش عملکرد دستگاه به محل کارخانه اعزام میشوند.

بازدیدهای دوره ای

پس از فروش و ارسال محصول به کارخانه، شماره سریال دستگاه ثبت شده و به صورت دوره ای در ایام گارانتی و حتی پس از آن، خدمات پس از فروش یکتاصنعت آغاز میشود. در این مرحله، نیرو جهت بررسی عملکرد دستگاه و تشخیص عیوب احتمالی، اعزام میشود.

تامین قطعات به صورت مادام العمر

از آنجایی که قطعات نصب شده بر روی دستگاه ها توسط تیم یکتاصنعت تولید می گردد، لذا در هر زمانی که دستگاه های تولیدی نیاز داشته باشند، به مشتریان عزیز خدمت رسانی میکنیم.

تعمیرات بر مبنای اصول پایه

در صورتی که دستگاهی با مشکل روبه رو شود، ابتدا مشاوره های مرتبط با رفع معایب احتمالی را به مشتریان ارائه خواهیم داد. در واقع، ما از روشی برای تعمیر دستگاه ها استفاده خواهیم کرد که علاوه بر تعمیرات دستگاه، کمترین هزینه را برای مشتری داشته باشد. اگر پس از ارائه مشاوره، باز هم مشکل دستگاه حل نشد، نسبت به تعمیر آن اقدام خواهیم کرد.

لازم به ذکر است، از آنجایی که دستگاه های تولیدی یکتاصنعت بر اساس مشخصات مخصوص همین صنعت، طراحی و تولید شده، لذا در صورت نیاز به تعمیر، پرسنل مرتبط، با رجوع به طراحی آن محصول و مشخصات اولیه، نسبت به تعمیر آن اقدام خواهند کرد.

خدمات پس از فروش یکتاصنعت برمبنای طرح های نوین

این صنعت دائما در حال بروز شدن و بهبود فرآیندهای تولید است. گاهی اوقات دستگاه های قدیمی این گروه دچار مشکل می شوند که این ناشی از تکنولوژی قدیمی آن می باشد. در این حالت به مشتریان پیشنهاد تغییر بر مبنای متدهای جدید، داده می شود زیرا برخی از محصولات این گروه قابلیت ارتقا و تبدیل شدن از طرح های قدیمی به طرح های نوین را دارد.

خدمات و تعمیرات کلی

ما به مشتریان خود توصییه می کنیم، چنانچه دستگاهی از این گروه خریداری کرده اند که دستگاه های تولیدی دهه اول این صنعت است و در حال حاضر فرسودگی بالایی دارد، با مبلغی بسیار مناسب، آن را اورهال و بازسازی کنند. به عبارت دیگر، دستگاه های مجموعه یکتاصنعت، در هرسالی تولید شده باشند، قابلیت نوسازی را داشته و کاملا مقرون به صرفه است.