دستگاه اره اسلب بر

Marble Gang Saw

اره اسلب بر یکتاصنعت

اره اسلب بر یکتاصنعت برای برش کوپ های ماربل طراحی و ساخته شده است. در این دستگاه، تیغه ها در ارتفاع ثابتی قرار گرفته و عملیات برش با بالا رفتن بلوک سنگ به سمت قفسه تیغه ها انجام می گردد.

اره اسلب بر یکتاصنعت

نحوه عملکرد اره اسلب بر

اره اسلب بر با تبدیل حرکت دورانی به حرکت خطی، انواع کوپ های مرمر، مرمریت، تراورتن و… را برش می دهد. این اره با 80 تیغه و کورس حرکتی 800 میلیمتر قادر به بریدن کوپ هایی به ابعاد (طول: 3000 * عرض: 2000 * ارتفاع: 2100) می باشد. در این دستگاه، قفسه تیغه ها در ارتفاع ثابتی از سطح زمین توسط دو شاتون در نوسان است و همزمان، آسانسور حامل کوپ با سرعت قابل کنترلی از پایین به سمت تیغه ها حرکت می کند. 

حرکت نوسانی قفسه تیغه ها به صورت حیرت انگیزی، کارآمد و قابل اعتماد است. این دستاورد مدیون راهنماهای لغزشی هیدرواستاتیک است که در آن روغن تحت فشار بصورت یک لایه بین سطح لغزنده حرکت می کند. این لایه روغن مانع تماس مستقیم قطعات مکانیکی گردیده و موجب حذف ارتعاشات مجموعه و حرکت دقیق و آرام قفسه تیغه ها می شود. همچنین، حرکت روان و آرام قفسه تیغه ها، باعث برش صاف و دقیق کوپ سنگ می شود.

آسانسور اره، روی دو ریل جناقی هدایت می شود و دو ریل دیگر به صورت تخت می باشند. لغزش روی ریل به علت انتخاب متریال مناسب، حداقل اصطحکاک را دارد. ریل ها توسط فنرهای بشقابی داخل دمپر، تحت فشار اولیه مناسبی هستند تا هرگونه ارتعاشی را حین برشکاری کوپ حذف نمایند. بالا رفتن آسانسور نیز، توسط چهار پیچ قدرتی (ماردون) که با هم سنکرون شده اند، صورت می گیرد.

مشخصات فنی اره اسلب بر

AMOUNTHSUNITمشخصات فنی
80-90Nتعداد تیغه ها
800mmکورس تیغه ها
92Rpmسرعت چرخ طیار
132Kwقدرت اصلی موتور
20Cm/hحداکثر سرعت برش سنگ
55000Kgوزن دستگاه
13200.5500.5200mmابعاد کلی دستگاه
3400.2000.2100 mmحداکثر ابعاد کوپ